3.1 Verzió
A Franklin Templeton-nál („Mi”) tiszteljük az Ön magánszféráját, és nagyra értékeljük, hogy megbízik bennünk, amikor személyes információkat oszt meg velünk.)
Ennek megfelelően szeretnénk tudatni Önnel, hogy hogyan kezeljük azokat a személyes információkat, melyeket Öntől kapunk, vagy harmadik fél oszt meg velünk. E Közlemény célja, hogy elmagyarázzuk Önnek, mint adatalanynak, hogy milyen fajta személyes információkat gyűjtünk Önről, és adatkezelőként hogyan dolgozzuk fel ezeket. Az adatvédelmi jogszabályok 2018. május 25-én megváltoztak, és az EU GDPR (Általános Adatvédelmi Szabályozás) ekkor lépett életbe. A Közlemény az Ön jogait határozza meg az EU szabályozással összefüggésben.
Ezt a tájékoztatást időről időre megváltoztathatjuk, és az új változatot honlapunkon tesszük közzé. Azt javasoljuk, hogy rendszeresen látogasson el erre az oldalra, hogy mindig tisztában legyen a személyes információkat érintő gyakorlatunkkal. Adatvédelmi elkötelezettségünk Ön felé:
Ez a közlemény azt a gyakorlatunkat írja le, amikor a következőket használjuk:
Az adatvédelmi törvények kimondják, hogy használhatjuk személyes információit (beleértve ebbe az ilyen információk harmadik féllel való megosztását is), ha erre megfelelő indokunk van.
Ennek megfelelően, a következő indokok közül legalább egynek fenn kell állnia:
(*) Jogos érdekünk, amikor üzleti vagy kereskedelmi indokunk van az információ használatára. Azonban ennek nem szabad tisztességtelenül szembe mennie azzal, hogy Önnek mi a helyes és a legjobb (kérésére részletesebb tájékoztatást adunk).
Általánosságban a következő fajta személyes információkat gyűjthetjük Önről úgy, hogy ezeket vagy Öntől, vagy egy harmadik féltől kapjuk:
Az Ön adatalanyi profiljától függően a személyes információk feldolgozásának okai különfélék lehetnek. Az egyes adatalanyi profilok további információit a 8. szekcióban találja.
A használókról személyes információkat gyűjtünk honlapunkon keresztül, illetve a Franklin Templeton honlapjain és közösségi média oldalain, pl. a Twitteren és a LinkedIn-en keresztül. Több információval kapcsolatban kérjük olvassa el a 9. szekciót.
A magánszemélyeknek a következő jogaik vannak, bizonyos körülmények esetén, személyes információikkal kapcsolatban:
Ha Ön magánszemélyként gyakorolni kívánja ezeket a jogokat, akkor letöltheti az Egyéni Jogok Kérőlapját, mely megtalálható a www.franklintempletonglobal.com/content-international/pdf/franklintempletonglobal/rights-request-forms/egyeni-jogok-kerolapja.pdf honlapon, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a Közlemény 1. függelékében jelzett címen.
Minden jog, és azok gyakorlási módjának összefoglalója alul megtalálható.
Ha egy ilyen jog gyakorlására vonatkozó kérés érkezik hozzánk, a kérésre tett lépésekről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni fogjuk Önt, és a kérés beérkezésétől számított egy hónapon belül minden esetben válaszolunk. Ez bizonyos körülmények esetén újabb két hónappal meghosszabbítható, ha például a kérés összetett, vagy több kérés érkezik egyszerre.
Az információszolgáltatás ingyenes, kivéve ha a kérések kimondottan megalapozatlanok, vagy túlzók, különösen ha ismétlődő jellegűek. Ilyen esetekben felszámíthatunk ésszerű díjat ezért, vagy a kérés teljesítését megtagadhatjuk. A díjakról még kérése teljesítését megelőzően tájékoztatjuk Önt.
A kérések teljesítése előtt további információt kérhetünk Öntől személyazonossága megállapítása érdekében. Ha a választ nem tartjuk kielégítőnek, fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy kérését visszautasítsuk.
Ha kérését nem teljesítjük, haladéktalanul, de legkésőbb a kérés beérkeztét követő egy hónapon belül tájékoztatni fogjuk Önt, és ehhez indoklást is fűzünk.
Személyes adatokhoz való hozzáférés joga
A magánszemélyeknek joguk van a következők megerősítésére nálunk:
A magánszemélyeknek ahhoz is joga van, hogy hozzáférjenek a személyes információhoz, és hogy abból egy példányt kapjanak.
Jog a személyes adatok feldolgozásának korlátozásához
A magánszemélyeknek joguk van ahhoz, hogy személyes információik feldolgozásának korlátozását kérjék, ha a következők közül az egyik fennáll:
Személyes adatok feldolgozása elleni tiltakozás joga
Ha személyes adatokat arra használnak, hogy célzott marketinggel érjenek el valakit, az érintettnek joga van ezt bármikor visszautasítani.
A magánszemélynek joga van személyes adatai feldolgozása ellen tiltakozni, amennyiben a feldolgozás jogalapja jogos érdekünk. Addig fogjuk a feldolgozást felfüggeszteni, amíg képesek nem vagyunk igazolni, hogy olyan kényszerítő és jogos indokunk van a folytatásra, mely felülírja a magánszemély érdekeit, jogát és szabadságát, vagy pedig azért kell folytatnunk a feldolgozást, mert a jogi kereset megalapozása, foganatosítása vagy védelme miatt van erre szükség.
Személyes adatok javításának joga
Ha egy magánszemély úgy gondolja, hogy a róla nálunk nyilvántartott információ nem pontos, akkor kérheti ennek módosítását. Azt is lehet kérni, hogy a nem teljes személyes információt egészítsék ki, beleértve ebbe az írásbeli megerősítést is.
Személyes adatok törléséhez való jog (“az elfelejtés kérésének joga”)
A magánszemély azt is kérheti bizonyos körülmények között, hogy személyes adatait töröljék, beleértve ebbe a következőt (ez nem teljes lista):
Vannak bizonyos kivételek, amikor visszautasíthatjuk a törlés kérését. Például amikor a személyes adatokra szükség van a jogi kötelezettségeinknek való megfelelésre, vagy jogi kereset megalapozása, foganatosítása vagy védelme miatt van erre szükség.
Ha egy magánszemély személyes adatai törlését kéri, ez azt jelenti, hogy potenciálisan azok az adatai is törlődnek, melyeket javára tartottak nyilván, mint pl. hogy szerepel-e e-mailek felfüggesztési listáján. Az ilyen magánszemélynek személyes adatokat kell nekünk megadnia, ha a jövőben is szeretnék ezt fenntartani.
Adatok hordozhatóságának joga
Ha beleegyezés képezi a jogalapot, vagy az adatfeldolgozás szükséges egy olyan szerződés teljesítéséhez, melyben az egyik szerződő fél magánszemély, és ezt a személyes adatot automatikus eszközökkel (pl. elektronikusan) dolgozták fel, akkor a magánszemélynek joga van minden személyes adatot strukturált, általánosan ismert és gépileg olvasható formátumban megkapni, és ezt egy másik ellenőrző félnek közvetlenül eljuttatni, ahol ez technikailag megoldható.
Felügyelő Hatóság
A magánszemélynek joga van egy felügyelő hatóságnál panaszt tenni, különösen az Európai Uniónak abban a tagállamában, ahol életvitelszerűen lakik, dolgozik, vagy ahol az adatvédelmi törvények feltételezett megsértése megtörtént.
Amennyiben Ön olyan számlatulajdonosunk és/vagy befektetőnk, üzleti kapcsolatunk, előfizetőnk, vagy potenciális ügyfelünk, akit ez a Közlemény érint, termékeink és szolgáltatásaink részleteiről folyamatosan tájékoztatjuk Önt e-mailben, azt az információt használva, melyet Ön adott meg számunkra. Amennyiben a szabályozás és/vagy törvény ezt így írja elő, megfelelő hozzájárulását fogjuk kérni ahhoz, hogy kapcsolattartási adatait, beleértve ebbe e-mail címét is, használhassuk. Marketingkommunikációs választását bármikor megváltoztathatja, ha megkeres bennünket.
Ezen túlmenően biztosítjuk, hogy azok a harmadik felek, melyek termékeink és szolgáltatásaink marketingjében segítségünkre vannak, vagy amelyekkel közös marketing megállapodásunk van érvényben, szerződéses kötelezettséget vállalnak arra, hogy az Ön személyes adatait megóvják, és azokat csak azoknak a szolgáltatásoknak teljesítésére használják fel, melyeket tőlük megrendeltünk.
Adódhatnak olyan esetek, amikor a egy releváns Franklin Templeton group cég, mely e Közlemény 1. függeléke alapján az adatok ellenőrzésével megbízott cég, a Franklin Templeton group egy másik cégével együtt gyakorolja a közös ellenőrzést. Ha a másik Franklin Templeton group cég az EEA-n kívül van bejegyezve, akkor az ilyen adatkezelési jogok gyakorlása nyomán az ilyen megkeresésekben illetékes adatellenőr az e Közlemény 1. függeléke alapján relevánssá váló cég lesz. Minden ilyen esetben az adatalanyi jogokkal kapcsolatos bármely panaszt vagy kérést az adatvédelmi megbízottnak kell címezni (lásd e Közlemény 1. függeléke), az pedig gondoskodik arról, hogy a felelős közös adatellenőr megfelelően kezelje a panaszt vagy a kérést.
E Közleményt követően az Ön személyes adatait olyan szerverekre vagy adatbázisokba is átadhatjuk vagy tárolhatjuk, melyek az Európai Gazdasági Térségen (EEA) kívül találhatók.
A következő országok tartoznak azokhoz az EEA-n kívüli államokhoz, melyeknek adatokat adhatunk át: Ausztrália, Bahamák, Bermuda, Brazília, Brit Virgin-szigetek, Kanada, Chile, Kína, Kolumbia, Kajmán Szigetek, Hong Kong, India, Japán, Dél-Korea, Malajzia, Mauritius, Mexikó, Szingapúr, Dél-Afrika, Svájc, Törökország, Egyesült Arab Emírségek, USA és Uruguay.
Ezek az országok esetleg az Ön országával nem megegyező szintű jogszabályi adatvédelmet írnak elő. Ha adatait ki kell adjuk az EEA területéről, akkor mindent elkövetünk azért, hogy személyes adatait megvédjük, amikor azok az EEA-ból kikerülnek, különösen ideértve az Európai Bizottság által elfogadott Általános Adatvédelmi Szabályzat (GDPR) 46. cikke szerinti modellklauzula használatát személyes adati védelme céljából. Ha további információkra van szüksége erről a védelemről, keresse fel adatvédelmi megbízottját.
Amellett, hogy az információt megoszthatjuk a csoport más cégeivel és harmadik felekkel, személyes adatait egy jövőbeni vagy jelenlegi vevőnek, vagy átadási partnernek is átadhatjuk, amennyiben egy Franklin Templeton cég, vagy annak eszközei összeolvadnak, azokat eladják, vagy eladását vagy átadását tervezik.
E Közlemény szerinti személyes adatait addig tartjuk meg, ameddig azokra szükség van annak a célnak az elérésre, amire az adatokat gyűjtöttük. Ez függ attól a jogalaptól is, amely alapján az adatokat megkaptuk, és/vagy hogy van-e további jogi/szabályozói kötelezettségünk arra, hogy a személyes információt megtartsuk. Általánosságban ez azt jelenti, hogy a személyes adatokat a fennálló kapcsolat idejére tartjuk meg, és:
Ez országról országra változhat, azonban az esetek többségében ez a kapcsolatunk időtartamát, és annak véget érte után még 10 évet jelent.
Ha az Egyesült Királyságban bejegyzett alapba fektetett be, személyes adatait a kapcsolatunk megszűnése után 6 évig tartjuk meg. Ha Írországban bejegyzett alapba fektetett be, személyes adatait a kapcsolatunk megszűnése után 7 évig tartjuk meg.
Bizonyos körülmények esetén az adatok megtartására hosszabb ideig is szükség lehet, például ha folyamatos levelezésben állunk, vagy per vagy vizsgálat van folyamatban.
Internetes jelszavakat 60 napig tárolunk a vizsgálatok megkönnyítésére, és honlapunk feltörési kísérleteinek jelentésére.
Ésszerű műszaki és szervezési intézkedéseket tettünk annak érdekében, hogy megakadályozzuk, hogy személyes adatai véletlenül, vagy engedély nélküli behatolás miatt felhasználásra kerüljenek, megváltozzanak, vagy nyilvánosakká váljanak. Alkalmazottaink kötelesek a befektetőink nem publikus, személyes adatainak bizalmasságára vonatkozó meghatározott előírásokat betartani. Ezen túlmenően fizikai, elektronikus és előírásbeli akadályokkal is törekszünk az általunk feldolgozott személyes információk védelmére. Ide értendő, hogy befektetői információkat tartalmazó rendszereinket folyamatosan felülvizsgáljuk, és azokon szükség esetén változtatunk.
Azonban ami az információátadást illeti az interneten, az internet nyílt rendszer, ezért nem tudjuk biztosítani és nem is garantáljuk, hogy az Ön által leadott, vagy honlapunkon megadott információ, mely birtokunkba került, tökéletes biztonságban van, bár ahol megfelelő, ott honlapunk a biztonságos fájltranszfer protokollt használja.
Számlatulajdonos és befektetésijegy-tulajdonos személyes adatai
Milyen személyes adatokat gyűjtünk a számlatulajdonosokról és a befektetőkről a Franklin Templeton Alapoknál.
A számlatulajdonosokba és a befektetőkbe beletartoznak a befektetésijegy-tulajdonosok és az általunk működtetett és kezelt Alapok részvényesei. Ezekhez az Alapokhoz transzferügynökséget, regisztrációt, vagy egyéb szolgáltatásokat biztosítunk, vagy terjesztjük ezeket.
Több számlával kapcsolatban gyűjtünk személyes adatokat, és ez nem korlátozódik a következő Alapok számlatulajdonosaira és befektetőire, közvetlenül a számlatulajdonosoktól és befektetőktől, illetékes szakmai tanácsadójukon keresztül, közvetítő vagy bank, vagy más cég, vagy az „Ismerd meg az Ügyfeled Információ”-ban harmadik cégtől a Politikában Aktív Személyekről, szankciók vagy egyéb ügyek szabályozásokra vagy kockázatelemzésünkre vonatkozó megfelelőségünkhöz.
Információt jelentkezési lapokon, vagy kérdőíveken, Ön által írásban vagy elektronikusan kitöltött módon is gyűjthetünk.
A személyes adatokba beletartozik a következő (a felsorolás nem teljes):
Hogyan használjuk a számlatulajdonos és befektetésijegy-tulajdonos személyes adatait?
A számlatulajdonosokról és a befektetőkről gyűjtött személyes adatokat a következő célokra használjuk:
A számlatulajdonosok és befektetők személyes adatainak feldolgozását a következő jogalappal végezzük:
Döntésünk szerint a legitim érdekekbe a következők tartoznak:
Ha egy számlatulajdonos, vagy befektető további információkat szeretne arról, hogy milyen legitim érdekünk fűződik személyes adataikhoz, keresse fel az adatvédelmi megbízottat.
Személyes adatokat akkor is feldolgozunk, ha egy számlatulajdonos vagy befektető ebbe beleegyezését adta, mint pl. bizonyos marketingkommunikációk esetében, valamint amikor az információt arra használjuk, hogy egy magánszemély „Politikailag Aktív Személy” státuszát akarjuk kideríteni az „Ismerd meg Ügyfeled” céljából. Amennyiben egy számlatulajdonos vagy befektető vissza akarja vonni beleegyezését, adatvédelmi megbízottunkat kell megkeresnie.
Bizonyos körülmények esetén, ha a számlatulajdonos vagy befektető nem adja meg a szükséges személyes információkat (pl. emiatt nem tudunk egy pénzmosással kapcsolatos ellenőrzést elvégezni), akkor a velük kötött szerződés alapján esedékes termékeinkkel vagyis szolgáltatásainkkal nem nem tudjuk kiszolgálni, vagy esetleg nem tudjuk jogi kötelezettségeinket teljesíteni. Tudatni fogjuk az érintettekkel, ha és amikor ilyen helyzet áll elő, és hogy a számlatulajdonosoknak vagy befektetőknek milyen következményekkel kell számolniuk, ha nem adnak meg bizonyos információkat.
A számlatulajdonos és befektetésijegy-tulajdonos személyes adatait ki kapja meg?
A számlatulajdonos és befektetésijegy-tulajdonos személyes adatait a következőknek adjuk ki:
Külső igazgató információ
Külső igazgatóinktól a következő információkat gyűjtjük (beleértve ebbe az engedélyezett aláírókat és az Alapok egyéb tisztségviselőit):
Hogyan használjuk fel a külső igazgatóinkról gyűjtött információkat?
A külső igazgatóinkról gyűjtött információt a következő célokra használjuk:
A külső igazgatók személyes adatainak feldolgozását a következő jogalappal végezzük:
Döntésünk szerint a legitim érdekekbe a következők tartoznak:
Ha egy külső igazgató további információkat szeretne arról, hogy milyen legitim érdekünk fűződik személyes adataihoz, keresse fel az adatvédelmi megbízottat.
Bizonyos körülmények esetén, ha a külső igazgató nem adja meg a szükséges személyes információkat (pl. emiatt nem tudunk egy pénzmosással kapcsolatos ellenőrzést elvégezni), akkor a vele kötött szerződés alapján esedékes kötelezettségeinket nem tudjuk elvégezni, vagy esetleg nem tudjuk jogi kötelezettségeinket teljesíteni. Tudatni fogjuk az érintettekkel, ha és amikor ilyen helyzet áll elő, és hogy külső igazgatóknak milyen következményekkel kell számolniuk, ha nem adnak meg bizonyos információkat.
A külső igazgatókról szóló személyes információkat kik kapják meg?
A külső igazgatókról szóló információkat a következőkkel osztjuk meg:
Üzleti kapcsolati információ
Személyes adatokat üzleti feleinktől és potenciális ügyfeleinktől gyűjtünk, mint pl. bankok vagy pénzügyi cégek képviselői, szakmai tanácsadók és beszállítók, beleértve az adatokba a következőket:
Hogyan használjuk fel ezeket az üzleti kapcsolati információkat?
Az üzletfeleinktől szerzett személyes információkat a következő célokra használjuk:
Az adatfeldolgozást a következő jogalappal végezzük:
Döntésünk szerint a legitim érdekekbe a következők tartoznak:
Ha egy üzleti kapcsolat vagy potenciális ügyfél további információkat szeretne arról, hogy milyen legitim érdekünk fűződik személyes adataihoz, keresse fel az adatvédelmi megbízottat.
Bizonyos körülmények esetén, ha az üzleti kapcsolat nem adja meg a szükséges személyes információkat (pl. online szolgáltatásainkkal kapcsolatban), akkor a velük kötött szerződés alapján esedékes kötelezettségeinket esetenként nem tudjuk teljesíteni, vagy esetleg nem tudjuk őket termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kiszolgálni. Tudatni fogjuk az érintettekkel, ha és amikor ilyen helyzet áll elő, és hogy az üzleti kapcsolatoknak milyen következményekkel kell számolniuk, ha nem adnak meg bizonyos információkat.
Ki kapja meg az üzleti kapcsolati adatokat?
Az üzletfelek vagy potenciális ügyfelek személyes adatait a következőkkel oszthatjuk meg:
Milyen információkat gyűjtünk honlapunk és közösségi médiaoldalaink felhasználóiról
A használókról személyes információkat gyűjtünk honlapunkon keresztül, illetve a Franklin Templeton honlapjain és szociális média oldalain, pl. a Twitteren és a LinkedIn-en keresztül, beleértve a következőket:
Honlapjaink és online szolgáltatásaink olyan magánszemélyeknek készültek, akik elmúltak már 18 évesek. Online szolgáltatásaink nem alkalmasak 18 év alatti kiskorúaknak.
Bizonyos körülmények esetén, ha a honlap használója nem adja meg a szükséges személyes információkat (pl. online szolgáltatásainkkal kapcsolatban), akkor a velük kötött szerződés alapján esedékes kötelezettségeinket esetenként nem tudjuk teljesíteni, vagy esetleg nem tudjuk őket termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kiszolgálni. Tudatni fogjuk az érintettekkel, ha és amikor ilyen helyzet áll elő, és hogy a honlap használóinak milyen következményekkel kell számolniuk, ha nem adnak meg bizonyos információkat.
Hogyan használjuk a honlapok és közösségi médiaoldalak látogatói adatait?
A honlapunk használóitól és a Franklin Templeton honlapok és társadalmi médiaoldalak felkeresőitől gyűjtött információt a következő célokra használjuk:
Kérjük tekintse meg alább, hogy milyen információkat gyűjtünk cookie-kkal és egyéb nyomkövető technológiákkal.
Az adatfeldolgozást a következő jogalappal végezzük:
Döntésünk szerint a legitim érdekekbe a következők tartoznak:
Ha honlaphasználóinknak, vagy a társadalmi médián lévő honlapjainkat meglátogató magánszemélyeknek további információkra van szüksége arról, hogy milyen legitim érdekünk fűződik személyes adataikhoz, keressék fel az adatvédelmi megbízottat.
A Kérdőívek Információi: Alkalmanként megkérhetjük Önt, hogy csatlakozzon rövid közvéleménykutatásunkhoz, és segítsen jó döntéseket hozni honlapunk fejlesztésében. Az információhasználók a kérdőívekre adott válaszokkal is adatokat osztanak meg velünk, de ezeket beleegyezésük nélkül nem azonosítjuk velük.
Honlapok és társadalmi médiaoldalak használati adatainak felhasználói
Honlapok és társadalmi médiaoldalak használati adatainak személyes információit megoszthatjuk a következőkkel:
Külső kapcsolatok
Honlapunkon vannak olyan linkek, melyek harmadik fél által működtetett és fenntartott honlapokra vagy tartalmakra mutatnak, ezek felett nincs ellenőrzési jogkörünk. Kérjük, olvassa el e harmadik felek által üzemeltetett honlapok magánszférával kapcsolatos tájékoztatóit, ismerkedjen meg azokkal, és szerezzen tudomást arról, hogy ezek a cégek az Ön személyes információival kapcsolatban milyen választási lehetőségeket kínálnak.
A süti egy kis szövegfájl, mely egyedi azonosítót tartalmaz. Ha egy honlapot felkeres az interneten, a webszerver ezt elküldi az Ön számítógépének, mobiltelefonjának, vagy bármely más internetes eszközének keresőjére. A sütiket és a hasonló technológiákat gyakran használják arra, hogy a honlapok hatékony működését biztosítsák, és hogy információt gyűjtsenek arról, hogy Ön mit kedvel. Az egyszerűség kedvéért az összes ilyen technológiát sütinek nevezzük.
Egyes honlapjainkon elektronikus képek, azaz webjelzők (clear gif, tag, vagy pixels néven is ismert) is megjelenhetnek, melyek segítségével számolhatjuk a honlapunkat felkereső látogatókat. A webjelzők csak korlátozott mértékű információt gyűjtenek, pl. cookie-k száma, látogatás ideje és dátuma, és a webjelzőt tartalmazó honlap leírása. Honlapjainkon harmadik fél (hirdető) által elhelyezett webjelzők is megjelenhetnek. Ezek a webjelzők nem hordoznak olyan információt, melyből Ön személy szerint azonosítható volna.
Hogyan használjuk a sütiket?
Azért használunk mi is sütiket és egyéb követő technológiákat, hogy a tartalmat és hirdetéseket az ügyfelekhez igazítsuk, társadalmi médiafelületet biztosítsunk, és láthassuk, ügyfeleink hogyan szörfölnek, amikor honlapunkat felkeresik. Arra használjuk az így szerzett információt, hogy az Önnek nyújtott Szolgáltatások fejlesztéséről megfelelő döntéseket hozzunk.
Szerződhetünk harmadik féllel követésre és reklámozásra, mint pl. az alább felsoroltakkal is, hogy nevünkben cookie-k segítségével kövessék és elemezzék, hogy Ön hogyan használja honlapunkat. Ezek a harmadik cégek összegyűjtik és megosztják velünk a honlapunk látogatóinak használati adatait, és néha ezeket összefüggésbe hozzák más információkkal is (pl. az Ön IP címe). Megmérik és kutatják hirdetéseink hatékonyságát, követik az oldalhasználatot, segítenek ajánlásaink és hirdetéseink célzott eljuttatásában, és követtik azok megtekintését.
Az általunk használt sütik és süti fajták
Ha további információkat szeretne sütijeinkről és arról, hogy milyen fajta sütiket használunk honlapunkon, kérjük keresse fel süti-jegyzékünket, mely a következő honlapon érhető el: franklintempletonglobal.com/privacy/cookie-register.
Amennyiben e jegyzéket papíron is meg szeretné kapni, vagy különleges kérése van a honlapunkon használt sütikkel kapcsolatban, kérjük keresse fel adatvédelmi biztosunkat az 1. függelékben megtalálható címen.
A sütikről, viselkedési hirdetésekről és az online magánszféráról többet tudhat meg www.allaboutcookies.org/ és a www.youronlinechoices.com/honlapokon.
Cookie-k engedélyezése és letiltása
Választhat, hogy be-, vagy ki akarja-e kapcsolni a cookie-kat, ha felkeresi cookie preferenciaközpontunkat. Kiválaszthatja, mely cookie kategóriákat kívánja megengedni.
A Franklin Templeton és csoportcégei hozzájutnak az e Közlemény által érintett magánszemélyek információihoz. Azonban csak a megfelelő adatellenőröknek van a releváns befektetői adatokhoz hozzáférése. A Franklin Templeton Funds és menedzsment cégeik közös ellenőrzést végeznek.
Alább találja a leginkább érintett alapok csoportcégei és az alapok listáját. Ha a teljes lista érdkekli, kérjük keresse fel a következő honlapot: franklintempletonglobal.com/privacy/fund-entities
Hogyan keressen fel bennünket?
Ha egy magánszemély egyéni jogaival élni kíván, vagy kérdése, gondja, vagy panasza van e Közleménnyel, vagy adatkezelési gyakorlatunkkal kapcsolatban, megkereshet bennünket az alábbi országokban a megfelelő címen. A magánszemély a következőképpen címezze meg a borítékot: “Adatvédelmi megbízott figyelmébe”.
Ezzel egyenrangúlag adatvédelmi megbízottunk közvetlenül is megkereshető az alábbiakban: Franklin Templeton International Services S.A. 8A, rue Albert Borschette L-1246 Luxembourg, Luxemburgi Nagyhercegség, E-mail cím: DataProtectionOfficer@franklintempleton.com
Franklin Templeton Group Companies
AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK: AUSZTRIA: BELGIUM: EGYESÜLT KIRÁLYSÁG: FRANCIAORSZÁG: HOLLANDIA: ÍRORSZÁG: |
LENGYELORSZÁG: LUXEMBOURG: MAGYAORSZÁG: NÉMETORSZÁG: OLASZORSZÁG: ROMÁNIA: SPANYOLORSZÁG: SVÉDORSZÁG: SZLOVÁKIA: |
Számlatulajdonosok és befektetők | Üzleti kapcsolatok & potenciális ügyfelek | Külső igazgatók | Honlapok és társadalmi médiaoldalak felhasználói |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Adóhatóság - Kompetens harmadik hatósági fél, ahol ezt a törvény előírja, vagy ahol ezt szükségesnek tartjuk. Banki applikáció szolgáltatók - Harmadik felek, akik technikai segítséget nyújtanak a befektetők által kért tranzakciók feldolgozásában, vagy a befektetések adminisztrációjával, és különösen a banki rendszerekkel kapcsolatban dolgoznak nekünk. Banki platformok - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél számára ügyvitelt, transzfert, vagy vagyonkezelési szolgáltatást végeznek. Befektetési menedzserek - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél érdekében a számlák vezetésén dolgoznak. Bérszámfejtési szolgáltatók - Harmadik felek, akik az FT megbízásából szolgáltatásokat nyújtanak külső igazgatóknak. Bíróságok - Kompetens harmadik hatósági fél, ahol ezt a törvény előírja, vagy ahol ezt szükségesnek tartjuk. Biztonsági és rendőrhatóságok - Kompetens harmadik hatósági fél, ahol ezt a törvény előírja, vagy ahol ezt szükségesnek tartjuk. Brókerek - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél érdekében a számlák vezetésén dolgoznak. Dokumentumarchiválási, raktározási és megsemmisítési szolgáltatók - Harmadik felek, akik az FT megbízásából dokumentumarchiválási vagy raktározási szolgáltatást végeznek. Felhő-alapú megoldások szolgáltatói - Harmadik felek, akik technikai segítséget nyújtanak a befektetők által kért tranzakciók feldolgozásában, vagy a befektetések adminisztrációjával, különösen az IT rendszerekkel Szabályozók - Kompetens harmadik hatósági fél, ahol ezt a törvény előírja, vagy ahol ezt szükségesnek tartjuk. Szakmai tanácsadók, pl. könyvvizsgálók és ügyvédek - Harmadik felek, akik a Franklin Templeton csoport cégeinek nyújtanak szolgáltatásokat, pl. szakmai tanácsadók (pl. auditorok és ügyvédek); Számlatulajdonost vagy befektetőt képviselő felek - Harmadik felek, akik egy számlatulajdonost vagy befektetőt képviselnek, pl. egy jogi eljárás esetén. Számlavezetési rendszerek szolgáltatói - Harmadik felek, akik az FT megbízásából üzleti kapcsolati adatbázisunk és rendszerfejlesztési számlainformációink fenntartásán és kiszolgálásán dolgoznak, mint pl. a honlapunkat támogató beszállítói rendszerek. |
kapcsolatban dolgoznak nekünk. Ebbe beleértendők a felhő-alapú megoldások, pl. a fordítási szolgáltatások, vagy a tréningmegoldások is. Futárok - Harmadik felek, akik az FT megbízásából futárszolgáltatást végeznek. IT rendszer szolgáltatók - Harmadik felek, akik technikai segítséget nyújtanak a befektetők által kért tranzakciók feldolgozásában, vagy a befektetések adminisztrációjával, és különösen az IT rendszerekkel kapcsolatban dolgoznak nekünk. Kereskedési hírközlési rendszerek szolgáltatói - Harmadik felek, akik a számlatulajdonosok, befektetők, vagy intézményi ügyfelek tranzakcióinak teljesítéséhez releváns rendszereket működtetnek. Kereskedési platformok - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél érdekében a számlák vezetésén dolgoznak. Letétkezelők - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél érdekében a számlák vezetésén dolgoznak. Nyomdai szolgáltatók - Harmadik felek, akik technikai segítséget nyújtanak a befektetők által kért tranzakciók feldolgozásában, vagy a befektetések adminisztrációjával, és különösen a nyomdai szolgáltatásokkal kapcsolatban dolgoznak nekünk. Pénzügyi szolgáltatók - Harmadik felek, akik számlavezetőket és befektetőket ismertetnek össze az FT-vel. Ezek a szolgáltatók banki, bizalmi és értékmegőrzési termékeket és szolgáltatásokat kínálnak azért, hogy adatokat dolgozhassanak fel, beleértve ebbe a portálunkon keresztüli hozzáférést is. Rendezvényszervezők - Harmadik felek, akik az FT megbízásából rendezvényeket terveznek, szerveznek, és hoznak létre. Társadalmi média szolgáltatók - Társadalmi média szolgáltatók, melyek a Franklin Templeton honlapjait (pl. Twitter vagy LinkedIn) támogatják. Transzferügynökségek - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél érdekében a számlák vezetésén dolgoznak. Ügyintézők - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél érdekében a számlák vezetésén dolgoznak. Üzleti kapcsolati adatbázisok ügyintézői - Harmadik felek, akik az FT megbízásából üzleti kapcsolati adatbázisunk és rendszerfejlesztési számlainformációink fenntartásán és kiszolgálásán dolgoznak, mint pl. az FT honlapját/honlapjait támogató beszállítói rendszerek. Vagyonkezelési szolgáltatások - Harmadik felek, akik az FT megbízásából, vagy a számlavezető, befektető, vagy intézményi ügyfél számára ügyvitelt, transzfert, vagy vagyonkezelési szolgáltatást végeznek. |